Friday, February 25, 2011

if

bestnye kalau apa yang kita nak tu dapat kan???hehe...kalu korang,apa yg korang nak??dalam kepala aku ni,memang macam2 nak..salah satunya adalah jam tangan..dah bertahun2 nak..mgkn korang pelik kan..haha bukan xdak jam sebelom ni..ada tp ak nk yg mahal dan betol2 tahan lama..macam jam swatch aku ni..huhu harap2 tahan lama xmamcam jam yg sebelom ni..pkai x sampai 2 bulan da rosak..ke aku yg ganas??hahaha

yang menjadi impian aku adalah.....FIDO..dah lama..dah nak masuk setahun cakap pasai dia..wah2..sungguh2 rindu sama dia..best kalu dia ada d sisi..d saat hujan..panas ke..dia sentiasa melindungi..wah2 aku dah jatuh cinta sama dia..ya i'm fall in love...huhuhu...harap2 tahun ni dapat la aku si fido ni..DIDO pun da xlarat da nak bantu..cian dia..ari2 berpanas hujan..tp serius dia memang sangat berjasa..thanks ya dido..kalu yang kenal aku mesti kenal jejaka2 yang aku sebut ni..huhu..wah best nye if fido ada d sisi...cpt la dpt dia..xmau tggu2 lagi..xsanggup da..:((

No comments:

Post a Comment