Wednesday, November 24, 2010

(-__-)

nak nangis je semalam..bukan nak lagi..memang da nangis pun..mesej n call anis tapi tak berjawab lak..super sedih sangat..demam2 camni memang cepat sedih kan.,rindu nak mak yang pujuk makan ubat..suh g mandi..suh makan..haha..sedihhh..
sedih je semalam..pk macam-macam..tak mau tinggalkan shah alam,
tapi aku kena jugak.kalu tak risiko nak ulang alik naik moto dari shah alam - putrajaya yang lebih kurang 40km.. hurm ngan banyak lori beso2 ngan kete semua laju2..camne?for sure aku kena jugak berubah angin..
ya Allah penangan ubat selsema ni memang kuat la..da berair mata aku tanda ngantok
plus bosan tak tau nak wat pa.semuanya jadi malas sangat.sangat-sangat malas.
susahkan bila vitamin 'M' dah menular..haha..sambung balik cite tadi..
sedih nak tinggalkan shah alam..nak tinggalkan anis..nak tinggalkan tasek yang best..
walaupun shah alam sekarang dah sesak tapi serius sayang nak tinggalkan.
banyak kenangan terindah terukir di shah alam..kenangan yang menguris hati pun ada..
biasa la.adat menetap di satu-satu tempat kan.bukan sebab tu ja sebenarnya..
aku dok pk2 nti tetiba compny baru ni da siap project kat imegresen ni..dia punya tu dekat
damansara..aihh nak kena pindah lagi..betol dak??hurm pk punya pk..sekarang ni aku decide
tok cari rumah area putrajaya..memudahkan urusan aku g keje ngan balik keje jika kene stay back
kat opis..sekarang leh la letak status mencari bilik untuk disewa kawasan putrajaya..haha
dah tak tau nak tulis pa lagi.tapi macam ada idea nak ngarot lagi ni..:)
sekarang kul 1428 pm waktu dekat laptop..ada cucuq kodoq plus towel kecik wana pink
tuk lap hingus..aku da 3 ari demam..ntah la..rindu pada family..rindu dekat si dia yang jauh di selatan
tanah air..hehe gediks tetiba..haha..ntah la..jeles tengok kawan-kawan lain da bertunang, ada yang dah kawen..dah ada anak pun ye..
super jeles..bila la time aku..sekarang duit aku simpan tuk wat dp kete da kena guna tuk wat bayar umah sewa baru,
untuk baiki moto aku tu..tak pe bulan depan dapat gaji topup balik.. \(^_^)/
harap-harap cepat dapat cari umah sewa..umah kat shah alam aku still bayar tuk bulan 12 kot..kira dalam bulan 12 tu da kena wat iklan..
kalu tak cian kat budak-budak tu..depa tak tau lagi aku nak pindah ni..
walaupun aku banyak makan hati tapi aku sayang semua kawan-kawan aku dalam umah tu..walaupun diorang tak anggap aku kawan pun tak pa..
as long as diorang happy bila aku da tak dak kat situ nanti..dan kawan baik aku zaman sekolah tu boleh la pindah masuk bilik tu..
tak yah lagi dok kat luar tu..bahaya..pasni mesti aku akan merindui mereka..especially anis shobirin abdullah sani..dah tak dak lagi nak
gosip pasal pakwe masing-masing.dah tak leh nak merenget minta anis masak tu masak ni..dah tak leh nak rasa masakan anis lagi..dah tak leh
nak cita pasal one piece..anis dat sayang kamu..hehe sedih nak kena pindah ni..huhu anis doakan dat jadi independant ye..da tak leh nk depant kat anis lagi
thanks sayang..(uihh dah nak mengalir air mata ni.)ok2 dah kena stop kang terkantoi nangis time keje..(-_-)

1 comment: