Monday, November 29, 2010

My birthday :)

Tarikh 28 november 1987.tepat pukul 0930 pagi,lahirlah seorang
puteri kepada pasangan mukhtar dan aishah di dunia ni.sekarang
aku da 23 tahun..uihh sungguh tak percaya dah besar rupanya..
hehe..selamat hari lahir hidayah..moga hari lahir tahun ni
memberi seribu satu kenangan..moga apa yang aku impikan semua akan
menjadi kenyataan..moga aku sentiasa dirahmati oleh Allah dalam
semua yang aku akan lakukan..aku nak mulakan hidup baru..ditempat baru
,keje baru,kawan baru..selamat tinggal hidayah yang lama..hehe poyo lak.
hurm sedih masih ada.mengharapkan dia mengucapkan "happy birthday dat" tapi
aku hanya mimpi di siang hari..kawan-kawan lain sibuk wish tapi dia hanya duduk
menghadap laptop dia saja..tanpa berkata apa-apa..sedihnya saya..
disini saya ingin membuat pengumuman bahawa saya akan berpindah ke putrajaya..
kalu nak jumpa saya boleh la roger2..haha..

Bukan ni yang nak cita sebenarnya,semalam aktiviti yang dilakukan sempena sambutan
hari lahir saya ialah pagi-pagi mengemas barang-barang yang hendak di bawak ke rumah
sewa untuk tempoh 1 minggu(rumah sewa baru dekat presint 11).selepas habis mengangkat beg
dan juga baldi kiteorang(saya,kak eda ngn tunang dia) berangakat ke putrajaya..dalam kul 4 da
gerak balik shah alam..hujan lebat giler.tak nampak jalan.sampai umah dalam kul 530 gitu..ingat
nak tido tapi tetiba rasa nak celebrate birthday lak..so ajak anis g pas..dia nk baiki
beg dia..jalan-jalan kat pas dapat la beli 1 helai selendang..ok la tu tuk diri sendiri..pas da
amik beg dia,kiteorang g bukit raja..makan nandos..not bad la..sedap..harga xla mahal..
pas makan kiteorang g tengok cite repunzel..best sangat cite katun ni..nak tengok lagi la..
habis cite tu, kuar je jusco hujan lebat..so nak tak nak kena redah jugak sebab moto mana ada bumbung..
haha..sampai umah da lencun..pastu on fb balas semua post yang kawan-kawan bagi..sampai la kul 1.
dalam mereply tu, aku masih mencari dari si dia..tapi sampai sudah xjumpa..isk perlukah aku tunggu wish dari dia?
huhu then mata da ngantok badan da letih..tidoooo...tu la aktiviti sepanjang ari kelahiran aku..kek pun xde..nge3 :)

ni antara makanan aku ngan anis kat nandos..hehe





2 comments:

  1. uisyhhh, makan nandos nampak sedap. hahaha

    tak pe dat, dia ingat dalam hati kot. fikir +ve

    ReplyDelete
  2. hehe..npk sedap kan..mmg sedap..haha..nth la yan..biarlah..da mls nk pk lg..skrg kne pk tuk masa depan aku ja ni..lusa da nk masuk compny len..hihihi yan mai suh ko promote cite cinta dia tu..hahaha

    ReplyDelete